افزونه رایگان هواپیمای سوخت رسان MRTT برای دارندگان A310

 

حدود یک ماه پیش ، شرکت iniSimulations افزودنی هواپیمای A310-300 خود را برای شبیه ساز ایکس پلین 11 منتشر کرد و از آن زمان مشغول طراحی و توسعه افزونه MRTT رایگان برای این محصول بوده است. در حالی که در گذشته از این محصول تصاویری فوق العاده مشاهده کرده بودیم ، اما حال میخواهیم یک نگاه عمیق تری به این
هواپیما بیندازیم.


در یک ویدیو 22 دقیقه ای ، تاریخچه مختصری از MRTT و دلیل اهمیت آن در دنیای هوانوردی به ما داده شده است. همچنین ، پیش از آنکه به طور خلاصه به نحوه عملکرد سوخت رسانی هوایی اشاره کنیم. به طور کلی به تغییرات خارجی و داخلی که مخصوص این افزودنی می پردازیم. این ویدیو مقدمه ای عالی برای نحوه عملکرد هواپیما و همچنین برخی از ویژگی های آن است. این شامل نگاهی به MK32 Pod ها است که از هواپیما خارج می شوند ، سیستم چراغ راهنمایی بر روی Pod ها و همچنین نشان دهنده های مختلف درون کاکپیت.

 

 

درست مانند نسخه اصلی این افزودنی، نسخه MRTT نیز شامل تکسچری با کیفیت4K ، داینامیک پروازی دقیق و ویژگی های متعدد دیگر را به همراه خواهد داشت.


در حالی که هیچ تاریخ انتشاری از سوی سازنده منتشر نشده است ، لازم به یادآوری است که این یک افزودنی رایگان برای هواپیما A310-300 خواهد بود و همه دارندگان این محصول به زودی بدون هیچ هزینه اضافی میتوانند این افزونه را تهیه کنند.

اطلاعیه

  • سلام و درود خدمت بزرگواران،
    اعتبار هاست دانلود پرشین ایکس پلین به اتمام رسیده و دیگر فایل ها قابل دانلود نیستند.

    همچنین سایت پرشین ایکس پلین تا تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ در دسترس بوده و پس از آن برای همیشه از دسترس خارج میشود (به دلیل مشغله کاری زیاد و به دور از دنیای شبیه ساز)

    اما با توجه به درخواست شما عزیزان، ویدیو های یوتیوب و آپارات پرشین ایکس پلین حذف نخواهد شد.
متوجه شدم