بررسی Hot Start Challenger 650

Hot start challenger 650 با قیمت 114.95 دلار در 6 ژانویه 2022 منتشر شد.

در این بلاگ به بررسی گران‌ترین افزونه Xplane11 می‌پردازیم.

 

طراحی و نورپردازی:

طراحی Hot start challenger 650 بسیار دقیق صورت گرفته و سرتاسر هواپیما از جمله کابین شاهد بافت های 4k خواهیم بود به طوری که تمامی نوشته ها خوانایی دارند.

 

 

در قسمت خارجی، کوچک‌ترین جزئیات مانند چرخ ها، پله ورودی هواپیما و نوشته های ریز رعایت شده‌اند که برای افزونه‌ای با همچین قیمتی خیلی بعید نیست. بعد از ورود به هواپیما شاهد کابین مدرن و  با کیفیت هستیم که تبلت AviTab و HUD در آن وجود دارد.

 

 

 کابین مسافران همانند کابین خلبان حرفه‌ای کار شده و قبیل هواپیماهای کارِنادو مواردی از جمله باز کردن میز، تنظیم موقعیت دوربین بر روی صندلی، روشن کردن لامپ های کابین و... فعال خواهد بود. همچنین 500 نور و لامپ سرتاسر هواپیما شبیه سازی شده‌اند که در شب بسیار جلوه زیبایی دارند.

 

 

 

در کل در بخش طراحی، Hot start همانطور که انتظار می‌رود بسیار باجزئیات و دقیق کار کرده.

 

 

سیستم، پنل و فیزیک:

با توجه به قیمت بسیار بالای این هواپیما قطعا تمامی دکمه های لازم برای پرواز، قابل استفاده خواهد بود و  برای آشنایی بیشتر با Hot start challenger 650 در قسمت خارجی پنل هایی وجود دارد که به جز کاربر، بخش های مختلف هواپیما را نیز نشان می‌دهد.

 

 

FMS و دیگر رایانه های این هواپیما درحدی اصولی طراحی شده‌‌ ‌که تجربه یک پرواز بی‌نقص و دقیق را به ما می‌دهد. تمام بخش های شبیه‌سازی شده از اصول اولیه ساخته شده‌اند که این شامل قوانین اساسی فیزیک، ترمودینامیک ها، و بسیاری از دیگر موارد است. در واقع تمامی سیستم ها کاملا مستقل از پلتفرم خود Xplane11 می‌باشد.

 

 

 

صداگذاری:

Hot start برای صداگذاری این هواپیما زمان زیادی گذاشته و بسیار نتیجه خوبی گرفته به طوری که کوچک‌ترین صداها در این هواپیما به صورت سه‌بعدی شبیه‌سازی شده‌اند.

ترکیب صداهای این هواپیما با پلاگین XPRealistic  بسیار خروجی عالی خواهد داشت.

 

 

دیگر موارد:

Hot start challenger650 اولین هواپیمای ساخته شده برای Xplane11 است که امکاناتی را در اختیار ما قرار می‌دهد تا تجربه یک پرواز نزدیک به واقعیت را داشته باشیم به عنوان مثال وقتی هواپیمارا بارگذاری می‌کنیم در یک اتاق قرار گرفته‌ایم که می‌توان برنامه های پروازی خود، میزان سوخت و مسافران را تنظیم کرد.

 

 

 

 

 به جز این موارد می‌توان به تعامل با کارکنان FBO، یخ زدایی، برسی و سفارشات سوخت، هماهنگی ورود مسافران، تعامل با مسافران و... اشاره کرد.Hot start  برای این موضوع دو حالت طراحی کرده که می‌توان به صورت عادی مانند دیگر هواپیماها پرواز کرد یا تمامی کارهای ذکر شده برای پروازی امن را انجام داد.

 

 

 در این هواپیما بیش از 50 نوع Failure برای آماده شدن در موقعیت های اضطراری وجود دارد و با فعال کردن آن می‌توان کارکرد بخش های هواپیمارا سنجید.

Hot start بخشی طراحی کرده که نحوه کارکرد سیستم‌های هواپیما را نشان می‌دهد و بعد از خرید، پکیجی وجود دارد که چگونگی پرواز با این هواپیما را آموزش می‌دهد.

 

 

حرف آخر:

  درکل Hot start challenger 650 تمامی موارد یک هواپیمای استاندارد از جمله کیفیت، دقت بالای سیستم ها، امکانات بی‌نظیر و... را دارد که تجربه بسیار خوبی از پرواز در اختیار ما قرار می‌دهد.

شما می‌توانید برای مشاهد ویدیویِ این هواپیما در یوتیوب از لینک زیر استفاده کنید.

اگر علاقه به تجربه یک پرواز اصولی و دقیق دارید این هواپیما را از دست ندهید.

 

برای دانلود رایگان این هواپیما کلیک کنید.

 

اطلاعیه

  • سلام و درود خدمت بزرگواران،
    اعتبار هاست دانلود پرشین ایکس پلین به اتمام رسیده و دیگر فایل ها قابل دانلود نیستند.

    همچنین سایت پرشین ایکس پلین تا تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ در دسترس بوده و پس از آن برای همیشه از دسترس خارج میشود (به دلیل مشغله کاری زیاد و به دور از دنیای شبیه ساز)

    اما با توجه به درخواست شما عزیزان، ویدیو های یوتیوب و آپارات پرشین ایکس پلین حذف نخواهد شد.
متوجه شدم