هواپیمای ToLiss A340-600 به زودی منتشر میشود

 

شرکت ToLiss در صفحه فیس بوک و سرور دیکسورد اش پیش نمایش هایی را به نمایش گذاشت که نشان می دهد مدتهاست که در انتظار نمایش ایرباس A340-600 برای شبیه ساز پرواز X-Plane 11 بوده است.

 


پیش نمایش های جدید این هواپیما ، مدل سازی سه بعدی کاکپیت که تکمیل شده است را نشان می دهد. در حالی که هنوز تکسچرها و انیمیشین های کاکپیت کامل نشده است. علاوه بر این ، تیم طراحان تایید کردند که انیمیشن های هواپیما نیز در حال توسعه می باشد.

 


همچنین می توانیم مشاهده کنیم که در این هواپیما قسمت کابین مسافران نیز دارای کلاس های مختلف و حتی قسمت زیرین galley و سرویس بهداشتی می باشد. در رابطه با سیستم ها و اطلاعات مربوط به پرفورمنس هواپیما می توانیم بگوییم که کامل شده است ، اما هنوز کارهای زیادی باید انجام شود تا هواپیما آماده استفاده در شبیه ساز شود.

 


در آخر تایید شد که تاریخ انتشار این هواپیما در حال حاضر نیمه دوم سال 2021 می باشد و هیچ اشاره ای به جزئیات قیمت این محصول نشده است. با توجه به سابقه خوب هواپیما های تولیس و برتری آن نسبت به هواپیما های جاردیزاین ، و همینطور راحت کرک شدن هواپیما های این شرکت ، انتظار میرود که مدت کمی پس از انتشار ، نسخه کرک شده آن در دسترس قرار بگیرد.

اطلاعیه

  • سلام و درود خدمت بزرگواران،
    اعتبار هاست دانلود پرشین ایکس پلین به اتمام رسیده و دیگر فایل ها قابل دانلود نیستند.

    همچنین سایت پرشین ایکس پلین تا تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ در دسترس بوده و پس از آن برای همیشه از دسترس خارج میشود (به دلیل مشغله کاری زیاد و به دور از دنیای شبیه ساز)

    اما با توجه به درخواست شما عزیزان، ویدیو های یوتیوب و آپارات پرشین ایکس پلین حذف نخواهد شد.
متوجه شدم