اخبار جدید هواپیمای MD-11 از شرکت Rotate

پس از سکوت بسیار، X-Plane.org ویدیویی از Rotate McDonnell Douglas MD-11 در کانال یوتیوب خود منتشر کرد.

 

 

 

ابتدا بلاگ قبلی پرشین ایکس پلین درباره این هواپیما و معرفی دقیق قابلیت های آن را مشاهده کنید تا بیشتر با این هواپیمای فوق العاده آشنا شوید :  بلاگ هواپیمای MD-11 از شرکت Rotate

 

پس از تایید اینکه نسخه آزمایشی هواپیما (beta) در ماه اکتبر منتشر می شود؛ این ویدیو یک نگاه اولیه برای تمامی سمیرهای علاقه مند به این هواپیما را فراهم کرد. در این ویدیو تمام نکات مانند مدل سازی داخلی و خارجی را به همراه نگاهی دقیق به اینسترومنت ها، صفحه نمایش ها و دیگر قابلیت های هواپیمای کارگو را نشان می دهد.

 

 

با شروع ویدئو، موتور بال چپ و دم  هواپیما را نگاه می کند که با جزئیات بسیار زیاد طراحی شده است. کاربران از اینکه از تکسچرهای شبیه به نسخه های قبلی (MD-80) استفاده کرده اند استقبال کردند و بعد بر روی فلپ ها، اسلت ها و موتور سومی که هواپیما به آن معروف است نگاه می کند. سپس این ویدئو به کاکپیت می‌رود؛ جایی که پشت صندلی‌های کاپیتان و فرست آفیسر می‌چرخد و نگاهی کوتاه به کاکپیت هواپیما می‌کند. سپس نگاهی کوتاه به یوک کاپیتان و پنل overhead که کاملاً روشن هستند می‌اندازیم. پس از آن، به نمای بیرونی MD-11 می پردازد و جزئیات پیچیده و انیمیشن درب بیرونی که عملیاتی می باشد را نشان می دهد و در عین حال نگاهی گذرا به محفظه کارگو نسخه کارگو این هواپیما دارد.

 

 

 


در ادامه، ویدئو نمای نزدیکی از یکی از موتورها را نشان می‌دهد و تکسچر و مدل‌سازی بیشتری را که Rotate روی موتورها انجام داده است را نشان می‌دهد. با بازگشت به کاکپیت ، با کمی دقت می توانید سطح جزئیاتی را که در هواپیما قرار داده شده است، با اثر انگشت های روی صفحه نمایش ناوبری مشاهده کنید. سپس می توانید ببینند که کاکپیت در شب کاملاً روشن است. در حالی که خارج از هواپیما هستید، این ویدئو نشان می دهد که همه چراغ ها به طور کامل عملیاتی هستند.

 

 

 

Rotate تا کنون تاریخ عرضه یا قیمتی را برای این هواپیما مشخص نکرده است؛ اما این ویدیو نشان می دهد که توسعه دهندگان شروع به دیدن خروجی این محصول کرده اند. برای کسانی که به محصولات Rotate علاقه مند هستند، می توانند MD-80 را در فروشگاه Org بررسی کنند که به قیمت 59.95 دلار به فروش می رسد.

 

 

اطلاعیه

  • سلام و درود خدمت بزرگواران،
    اعتبار هاست دانلود پرشین ایکس پلین به اتمام رسیده و دیگر فایل ها قابل دانلود نیستند.

    همچنین سایت پرشین ایکس پلین تا تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ در دسترس بوده و پس از آن برای همیشه از دسترس خارج میشود (به دلیل مشغله کاری زیاد و به دور از دنیای شبیه ساز)

    اما با توجه به درخواست شما عزیزان، ویدیو های یوتیوب و آپارات پرشین ایکس پلین حذف نخواهد شد.
متوجه شدم