پرشین ایکس پلین ، کامل ترین و حرفه ای ترین سایت شبیه ساز پرواز X-Plane 11

 

در این بلاگ، مفتخریم که نسخه جدید سایت پرشین ایکس پلین را با تمامی جزئیات خدمت شما کاربران عزیز معرفی کنیم.

 

بعد از 6 ماه از راه اندازی سایت پرشین ایکس پلین، تصمیم بر بررسی دوباره تمامی نظرات و انتقادات شما عزیزان در رابطه با سایت که طی این مدت با ما به اشتراک گذاشتید شد تا برای بهبود سایت از آن ها بهره برد. نتیجه چند ماه تلاش شبانه روزی، نسخه جدید سایت پرشین ایکس پلین است که این سایت را به حرفه ای ترین سایت فارسی در رابطه با شبیه ساز پرواز و همچنین کامل ترین سایت فارسی در رابطه با شبیه ساز پرواز X-Plane 11 تبدیل کرده است.

 

ابتدا به بررسی بخش های جدید سایت که به تازگی راه اندازی شده اند میپردازیم، سپس بخش هایی که بازطراحی شده و بهبود یافته اند را مورد بررسی قرار میدهیم، در قسمت بعد فایل های جدیدی که اضافه شده اند را معرفی میکنیم و در نهایت در رابطه با آپدیت های فنی سایت صحبت خواهیم کرد.

 

بخش های جدید سایت

 

- بخش دانلود هلیکوپتر

یکی از مواردی که بسیاری از علاقه مندان به هلیکوپتر مطرح کرده بودند، نبود هلیکوپتر های کرکی در سایت های دیگر برای دانلود بود و در همین جهت، پرشین ایکس پلین از بین تمامی هلیکوپتر های ساخته شده برای شبیه ساز X-Plane 11 توانست 12 هلیکوپتر حرفه ای و با کیفیت را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار دهد.


 

 

- بخش دانلود فرودگاه های دیگر کشور ها

تا قبل از این، پرشین ایکس پلین تنها فرودگاه های ایران که ساخته خود بود را منتشر میکرد، اما در بخش جدید میتوانید تمامی فرودگاه های کرک شده برای ایکس پلین را (که در اصل همه آن ها به صورت پولی هستند) به صورت رایگان دانلود کنید. (لازم به ذکر است که این پروژه همچنان در حال تکمیل بوده و تنها 50% از تمامی فرودگاه های پولی تا به الان قرار داده شده اند و مابقی به صورت مداوم آپلود خواهد شد)


 

 

- بخش دانلود ایرک نویگرف

یکی دیگر از درخواست های متعدد شما عزیزان، قرار دادن ایرک به خصوص ایرک مرتبط با سایت سیم بریف بود. به همین دلیل بخش جدیدی به نام ایرک نویگرف برای شما عزیزان راه اندازی شد تا بتوانید به راحتی و بدون نیاز به نرم افزار تورنت، تنها با لینک مستقیم، به آخرین ایرک موجود (که هر ماه نسخه جدید آن قرار داده میشود) و همچنین ایرک مرتبط با سایت سیم بریف دسترسی داشته باشید.


 

 

- بخش سوالات متداول

در این بخش در جهت رفع سریع اشکالات و سوالات شما در رابطه با شبیه ساز، پرشین ایکس پلین تمامی پیام هایی که طی این 6 ماه دریافت کرده بود را دوباره بررسی کرده و سوالات پر تکرار را همراه با جواب آنها، در بخش جدید قرار داده است.


 

 

- فرم پشتیبانی

علاوه بر تمامی راه های ارتباطی که میتوانید سوالات و نظرات خود را با مدیر سایت مطرح کنید، یک بخش جدید هم برای ارتباط مستقیم در داخل سایت راه اندازی شد. هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا مشکلی در رابطه با سایت یا خود شبیه ساز دارید، می توانید در فرم مطرح کرده و آن را برای ما ارسال کنید.


 

 

- نسخه انگلیسی سایت پرشین ایکس پلین

یکی از بزرگ ترین تغییرات پرشین ایکس پلین، اضافه شدن نسخه انگلیسی این سایت بود. با توجه به اینکه در نسخه جدید سایت، پرشین ایکس پلین به قوانین بین المللی کپی رایت اهمیت فراوانی میدهد، در نسخه انگلیسی تمامی توجه سایت به معرفی و انتشار فایل های ایرانی به زبان انگلیسی است و خبری از دانلود فایل های کرکی نیست. همچنین در قسمت About us میتوان دلیل اصلی انتشار فایل های کرکی توسط پرشین ایکس پلین را مطالعه کرد.


 

 

اصلاحات و بخش های بازطراحی شده

 

- صفحه نخست

بازطراحی صفحه نخست سایت پرشین ایکس پلین، یکی از اصلی ترین تغییرات سایت است. طرح قسمت ابتدای سایت با توجه به اینکه پرشین ایکس پلین بر پایه شبیه ساز X-Plane است، کاملا مشابه سایت رسمی X-Plane طراحی شده است. همچنین قسمت آخرین ها هم بهینه سازی شده است.

 

- هدر دوم

هدر دوم تمامی صفحات که محل قرار گیری یک عکس مرتبط است، باز طراحی شده و تمامی عکس ها به روز شده اند.

 

- اضافه شدن فوتر

یکی از ایرادات نسخه قبلی سایت، نبود یک فوتر کامل و کاربردی بود که در نسخه جدید میتوانید به راه های ارتباطی و همچنین منو های مهم دسترسی داشته باشید.

 

- بخش ویدیو ها

بخش ویدیو ها به طور کامل باز طراحی شده است. تمامی ویدیو ها به ترتیب از آخر به اول قرار گرفته اند. همچنین پخش کننده ویدیو ها هم تغییر کرده و بسیار حرفه ای تر شده اند.

 

- بخش دانلود افزونه ها

تمامی قسمت هایی که مربوط به دانلود شبیه ساز یا افزونه ها میباشند، به طور کامل باز طراحی شده اند. محیط کاربری آسان تر و اطلاعات مفید تر در رابطه با هر فایل از این گونه موارد است. اطلاعاتی مانند معرفی هر فایل، فایل های پیش نیاز آن ها، معرفی نسخه اصلی جهت خریداری و همچنین آموزش نصب هر فایل در صفحه دانلود آن قرار گرفته است. همچنین عکس های بیشتری از هر فایل به صفحه دانلود آن اضافه شده است (لازم به ذکر است که تمامی عکس ها بدون کوچک ترین ادیت میباشد)

 

- چک لیست ها

تمامی هواپیما هایی که دارای چک لیست نسخه پرشین ایکس پلین هستند، هم اکنون به صورت جداگانه میتوانید چک لیست آن ها را در صفحه دانلود فایل ها، دانلود کنید.

 

- درخواست بازنقش

علاوه بر بازطراحی بخش دانلود بازنقش ها، یک فرم جدید به این بخش اضافه شده که میتوانید درخواست ساخت بازنقش مورد علاقه خودتان را برای سازندگان بازنقش ارسال کنید.

 

- کتاب الکترونیک

محیط کاربری بخش دانلود PDF های آموزشی به طور کامل تغییر کرده و تحت عنوان بخش کتاب الکترونیک، میتوانید بسیار ساده تر به تمامی PDF ها دسترسی داشته و آن ها را دانلود کنید.

 

- تاریخ هر پست

یکی از مهم ترین جزئیات سایت که به تازگی قرار گرفته است، وجود تاریخ آپلود هر پست یا تاریخ آخرین آپدیت هر پست یا هر صفحه است تا بتوانید از آخرین آپدیت هر بخش، فایل یا ویدیو مطلع شوید.


 

 

فایل های جدید

 

- تکمیل شدن سری هواپیما ها

بوئینگ 777 فلایت فکتور هم اکنون شامل سه نسخه مسافربری B777-200ER ، B777-200LR و B777-300ER و همینطور نسخه باربری آن B777-F میباشد.

همچنین بوئینگ 737 مکس هم، هم اکنون شامل تمامی 737 های مکس است از جمله MAX-9 ، MAX-8 ، MAX-7 ، MAX-6 و MAX-10 که هرکدام دارای یک نسخه جداگانه هستند.

 

- نسخه های جدید هواپیما ها

اضافه شدن نسخه جدید هواپیمای ToLiss A319 v1.6.4 و همچنین هواپیما های JARDesign A330 v4.2r1 و JARDesign A320 v3.7r1 . همچنین هواپیما های جدیدی هم به سایت اضافه شدند از جمله iniSimulations A300 v1.3 و Rotate MD-11 v1 (با تشکر از سایت فلای سیم و جناب امیر زارع، مدیریت سایت بابت انتشار این فایل ها)

 

- نسخه های جدید پلاگین ها

پلاگین های Terrain Radar ، AviTab و FlyWithLua هم به روز رسانی شده اند.


 

 

به روز رسانی فنی سایت

 

با افتخار پرشین ایکس پلین جهت بهبود سرعت لود سایت و پایین آوردن مقدار کش اشغالی در مرورگر های شما و همچنین افزایش سطح امنیت سایت، دامنه خود را بر روی CDN ابر آروان (هشتمین CDN برتر دنیا) قرار داده و تنها نکته ای که حائز اهمیت است، به دلیل رعایت قوانین بین المللی کپی رایت، دسترسی به برخی از بخش های سایت که شامل دانلود فایل های کرکی میباشد، برای IP دیگر کشور ها محدود شده و تنها با IP ایران قابل دسترس اس. لذا در صورت استفاده از سایت، مطمئن شوید که VPN شما خاموش میباشد.

 

همچنین تمامی لینک های دانلود اصلاح شده است. هم اکنون میتوانید با بالا ترین سرعت اینترنت خود، فایل ها را از Data Storage ابر آروان، به صورت لینک مستقیم و ترافیک نیم بها دانلود کنید.

مانی امان پور گفت:
بسیار هم عالی
اگر شد Felis 747-200 و Inisimulation A310 رو هم اضافه کنید
    زانا اسعدی مقدم گفت:
    سلام. انشالله اگر کرک بشن حتما
خلیل بنی سعید گفت:
سلام
خسته نباشید
تشکر از این همه زحمت
خدا قوت

اطلاعیه

  • سلام و درود خدمت بزرگواران،
    اعتبار هاست دانلود پرشین ایکس پلین به اتمام رسیده و دیگر فایل ها قابل دانلود نیستند.

    همچنین سایت پرشین ایکس پلین تا تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ در دسترس بوده و پس از آن برای همیشه از دسترس خارج میشود (به دلیل مشغله کاری زیاد و به دور از دنیای شبیه ساز)

    اما با توجه به درخواست شما عزیزان، ویدیو های یوتیوب و آپارات پرشین ایکس پلین حذف نخواهد شد.
متوجه شدم