نسخه جدید Graphic Booster v2.1 - بررسی تغییرات این نسخه

 

پکیج افزایش گرافیک بصری و محیطی شبیه ساز پرواز X-Plane 11 که با نام Graphic Booster ، توسط پرشین ایکس پلین تهیه شده ، شامل مجموعه ای از فایل ها ، پلاگین ها و برنامه هایی همچون ReShade است که گرافیک شبیه ساز را به صورت چشم گیری افزایش میدهند.

 

ابتدا نسخه اولیه این پکیج درون ویدیو "معرفی پلاگین ها" معرفی شد و بعد از راه اندازی سایت ، نسخه 2 این پکیج عرضه شد که در یک ویدیو اختصاصی ، آن را مورد بررسی قرار دادیم. برای آشنایی کامل با نسخه 2 این پکیج حتما ویدیو مربوطه را تماشا کنید (برای مشاهده اینجا را کلیک کنید)

 

در این بلاگ قسط داریم تغییرات نسخه 2.1 این پکیج را بررسی بکنیم. در این نسخه 2 پلاگین و 1 لایبرری به پکیج افزوده شد که در ادامه آن ها را معرفی میکنیم :

 

 

SFD Global

این پلاگین عمدتا برای افزایش کیفیت بافت آبجکت های شهری مورد استفاده قرار میگیرد. در ادامه عکس هایی از نمونه آبجکت های این پلاگین را مشاهده میکنید :

 

 

 

 

 

 

Resentium Global Earth

کار اصلی این پلاگین ، جاییگزین کردن تکسچر های دیفالت شبیه ساز با تکسچر های با کیفیت تر و طبیعی تر است. با این پلاگین کیفیت زمین شبیه سازی شده توسط خود شبیه ساز افزایش پیدا کرده و تا حدودی دیگر بی نیاز از فوتوریل میشوید. در ادامه عکس هایی از بافت زمین این پلاگین مشاهده میکنید :

 

 

 

 

 

 

 

MisterX Library

یک لایبرری فوق العاده با کیفیت از هواپیما های ثابت ، وسایل فرودگاه و دیگر آبجکت های مورد استفاده در شبیه ساز است که جاییگزین دیفالت میشود. عکس های این آبجکت های بینظیر را مشاهده میکنید :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نسخه 2.1 پکیج گرافیک بوستر را هم اکنون میتوانید از اینجا دانلود کنید.

اطلاعیه

  • سلام و درود خدمت بزرگواران،
    اعتبار هاست دانلود پرشین ایکس پلین به اتمام رسیده و دیگر فایل ها قابل دانلود نیستند.

    همچنین سایت پرشین ایکس پلین تا تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ در دسترس بوده و پس از آن برای همیشه از دسترس خارج میشود (به دلیل مشغله کاری زیاد و به دور از دنیای شبیه ساز)

    اما با توجه به درخواست شما عزیزان، ویدیو های یوتیوب و آپارات پرشین ایکس پلین حذف نخواهد شد.
متوجه شدم