تصاویر و اطلاعات جدید X-Plane 12

 

از زمان اعلام اولیه شبیه ساز جدید ایکس پلین 12 در سپتامبر،  Laminar research یک سری اسکرین شات های فوق العاده در شبکه های مجازی خود که مستقیماً از X-Plane 12 گرفته شده منتشر کرده است.

 

 

یکی از بزرگترین پیشرفت ها در این شبیه ساز، تغییرات محیطی که شامل یک سیستم محیطی کاملاً جدید است که این تغییرات شامل ابرهای volumetric و همچنین درختان و پوشش های فصلی جدید است. آستین مایر در یک ویدئو گفت که هنوز کارهای زیادی از نظر عملکرد و بهینه سازی گرافیک و رندر سینری ها باقی مانده است.

 

 

در یک پست، تئوری سیستم نورپردازی جدید را تشریح کردند که به شکل یک سیستم فوتومتریک می باشد و در اسکرین شات ها جزئیات زیادی را به نمایش گذاشته اند. در مقایسه با نورپردازی فعلی ایکس پلین قابل مقایسه نیست و واقعا جزئیات بیشتری را به شبیه ساز اضافه می کند.

 

 

ایکس پلین 11 در حال حاضر نور را با محدودیت ارائه می دهد؛ و این محدودیت ناشی از محدودیت های اکثر مانیتورها می باشد. اما این سیستم نورپزدازی جدید، نور را با استفاده از HDR ارائه می دهد که تعداد بسیار بیشتری از سطوح روشنایی را نشان می دهد و در آخر در ایکس پلین 12 می توانیم نورپردازی واقعی تری را مشاهده کنیم.

 

 

این سیستم فتومتریک جدید همچنین به ایکس پلین 12 اجازه می دهد تا بدون استفاده از تکسچرهای بیت مپ، جو و آسمانی واقعی را ایجاد کند و همچنین کاربر زاویه دید بهتر و زیباتری را در این شبیه ساز می تواند تجربه کند.

 

 

این شرکت با منتشر کردن عکس ایرباس 330 خود و بازتاب زیبا و باورنکردنی تصویر هواپیما در آب های روی زمین نشان داد. این توسعه دهنده همچنین اعلام کرده است که Robinson R22 نیز در ایکس پلین 12 موجود است.

اطلاعیه

  • سلام و درود خدمت بزرگواران،
    اعتبار هاست دانلود پرشین ایکس پلین به اتمام رسیده و دیگر فایل ها قابل دانلود نیستند.

    همچنین سایت پرشین ایکس پلین تا تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ در دسترس بوده و پس از آن برای همیشه از دسترس خارج میشود (به دلیل مشغله کاری زیاد و به دور از دنیای شبیه ساز)

    اما با توجه به درخواست شما عزیزان، ویدیو های یوتیوب و آپارات پرشین ایکس پلین حذف نخواهد شد.
متوجه شدم