صفحه PFD ایرباس A330 برای X-Plane 12

Laminar Research در 10 سپتامبر 2021 در وبلاگ خود دو تصویر پیش نمایش کاملاً جدید از هواپیمای پیش فرض (Default) آینده خود - ایرباس A330 برای نسل بعدی X-Plane را به اشتراک گذاشته است.

 


 


اگر نمی‌دانید نسل بعدی X-Plane چیست، نسخه جدید و در حال پیشرفت این شبیه‌ساز است که ایکس پلین 12 نام گذاری شده است و بسیاری از ویژگی‌های جدید مانند فصل‌ها، درختان سه‌بعدی، روشنایی اصلاح‌شده و بسیاری موارد دیگر را به همراه دارد.

 

این به روز رسانی توسط الکس طراح A330 انجام شده است. با دقت کردن به تصاویر و ویدیو ها می توانیم ببینم که دقیقا کارهایی که باید انجام میدادند در حال انجام می باشد. آنها می خواهند این هواپیمای پیش فرض را با بالاترین جزئیات طراحی کنند.

 

یکی از ویژگی‌هایی که توسعه‌دهنده به آن اشاره کرد، "انمیشن گروهی" است و این کلمه نشان می دهد که تیم سازنده روی اینسترومنت های هواپیما طوری کار میکند که دقیقا شبیه به واقعیت باشه؛ به این معنی که آن‌ها اجازه می‌دهند انیمیشن‌های پیچیده‌تری روی PFD انجام شود و به خلبان نشان داده شود.

 

یکی از مهم ترین ویژگی این نوع انیمیشن قابلیت عملکرد تو در تو این انیمیشن ها هستش. برای مثال این قابلیت در Artificial horizon این هواپیما استفاده شده است. 

 

توسعه دهنده گفت که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و این دو پیش نمایشی که امروز مشاهده کردید از طریق برنامه PlaneMaker می باشد. 

اطلاعیه

  • سلام و درود خدمت بزرگواران،
    اعتبار هاست دانلود پرشین ایکس پلین به اتمام رسیده و دیگر فایل ها قابل دانلود نیستند.

    همچنین سایت پرشین ایکس پلین تا تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ در دسترس بوده و پس از آن برای همیشه از دسترس خارج میشود (به دلیل مشغله کاری زیاد و به دور از دنیای شبیه ساز)

    اما با توجه به درخواست شما عزیزان، ویدیو های یوتیوب و آپارات پرشین ایکس پلین حذف نخواهد شد.
متوجه شدم