اطلاعات و تصاویر ایرباس A330 در شبیه ساز X-Plane 12

 

نزدیک به 3 دقیقه فیلم جدید از هواپیمای A330 پیش فرض شبیه ساز ایکس پلین 12که تکسچرینگ، سیستم ها و همچنین failure های این هواپیما را نشان می  دهد منتشر شد.

 

یک تریلر کاملاً جدید از A330 در X-Plane 12 به تازگی توسط AviationLads منتشر شده است. این تریلر 2 و نیم دقیقه ای هواپیما را با تصاویری که قبلاً دیده نشده بود، جزئیات مربوط به هواپیمای پیش فرض را به خوبی به ما نشان می دهد.

 

ابتدا، ویدئو با نمایش نزدیک موتورهای رولز رویس ترنت 700 آغاز می شود. استفاده از بافت PBR کاملا واضح است. این به موتور ظاهری قدیمی می دهد که طبیعی بودن مدل را افزایش می دهد.

 

 

علاوه بر این، این ویدئو کاکپیت هواپیما را با جزئیات نشان می دهد. در تریلر می توانیم تصاویر پنل pedestal و overhead را مشاهده کنیم.

 

 

 

همچنین، ذرات باران مجدداً روی شیشه A330 وجود دارد. علاوه بر این، در تریلرافکت باران را روی زمین داریم که پیشرفت فوق العاده ای به همراه داشته و بعد از حرکت هواپیما رفلکشن چراغ های باند بر روی هواپیما و بعد از آن رفلکشن چراغ های هواپیما را بر روی باند را می توانیم مشاهده کنیم.

 

 

 

یکی دیگر از ویژگی های این مدل کابین محبوب 2-4-2 سه بعدی این هواپیما می باشد.

 

 

یکی دیگر از ویژگی های نمایش داده شده در ویدئو، صفحات ECAM است. صفحات مانیتورینگ سیستم های هواپیما به تصویر کشیده شده که در سناریوهای مختلف مفید هستند. در ویدیو ECAM را در هنگام استارت موتور و در هنگام خرابی هیدرولیک و خرابی موتور مشاهده می کنیم. 

 

 

 

 

 

در نهایت، بلکه شاهد خرابی موتور به دلیل آتش سوزی هستیم که با افکت آتش و دود همراه است. همچنین تعدادی از لیوری های فوق العاده از جمله Virgin Atlantic، Lufthansa و Air Asia را می‌بینیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

اطلاعیه

  • سلام و درود خدمت بزرگواران،
    اعتبار هاست دانلود پرشین ایکس پلین به اتمام رسیده و دیگر فایل ها قابل دانلود نیستند.

    همچنین سایت پرشین ایکس پلین تا تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ در دسترس بوده و پس از آن برای همیشه از دسترس خارج میشود (به دلیل مشغله کاری زیاد و به دور از دنیای شبیه ساز)

    اما با توجه به درخواست شما عزیزان، ویدیو های یوتیوب و آپارات پرشین ایکس پلین حذف نخواهد شد.
متوجه شدم