پشتیبانی هواپیما های تولیس از ایکس پلین 12

 

زمانی که Laminar research ایکس پلین 12 را در FlightSimExpo اعلام کرد ، سوالی که ذهن خیلی از سیمرها را درگیر کرد این بود که توسعه دهندگان این شبیه ساز چه واکنشی خواهند داشت؟


یکی از محبوب ترین توسعه دهندگان به نام تولیس ، در رسانه اجتماعی به این سوال پاسخ داده و اطلاعات بیشتری در مورد نحوه مدیریت ارتقاء مجموعه هواپیما های خود ارائه کرده است. در بیانیه کوتاهی در فیس بوک ، تیم تایید کرد برای کسانی که مایل به استفاده هواپیما در ایکس پلین 12 هستند ، هزینه ناچیزی برای ایرباس های 319 و 321 آنها اعمال می شود. در حالی که قیمت دقیقی در درج نشده بود ، آنها تایید کردند که این ارتقاء شامل ویژگی های اضافه هم می شود.


و خبر دیگر اینکه ، هنگامی که تولیس ایرباس 600-340 خود را در ماه آینده منتشر خواهد کرد ، یک ارتقاء رایگان برای ایکس پلین 12 هم برنامه ریزی شده است. این به این معناست که شما می توانید هواپیما را در زمان انتشار تهیه کنید و زمان ارتقاء به شبیه ساز ایکس پلین 12 هیچ مبلغ اضافی پرداخت نکنید.


در آخر، تولیس تایید کرد که طبق سیاست داخلی این شرکت ، هنگامی که ایکس پلین 12 منتشر شود دیگر ایکس پلین 10 را کنار می گذارد. این به دلیل سیاست Two sim support این شرکت است و تنها می تواند دو شبیه ساز را پشتیبانی کند.


ما مشتاقیم بشنویم که چگونه توسعه دهندگان دیگر با ایکس پلین 12 کار می کنند و برنامه آنها برای پشتیبانی از این شبیه ساز جدید در زمان عرضه آن چیست.

اطلاعیه

  • سلام و درود خدمت بزرگواران،
    اعتبار هاست دانلود پرشین ایکس پلین به اتمام رسیده و دیگر فایل ها قابل دانلود نیستند.

    همچنین سایت پرشین ایکس پلین تا تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ در دسترس بوده و پس از آن برای همیشه از دسترس خارج میشود (به دلیل مشغله کاری زیاد و به دور از دنیای شبیه ساز)

    اما با توجه به درخواست شما عزیزان، ویدیو های یوتیوب و آپارات پرشین ایکس پلین حذف نخواهد شد.
متوجه شدم