اخبار جدید درمورد نسل بعدی شبیه ساز پرواز X-Plane

 

در لایو استریم انجمن شبیه سازی پرواز به همراه آستین و مارتین از شرکت Laminar Research ، تمام پیش نمایش ها و جزئیات جدید برای نسل بعدی شبیه ساز X-Plane به اشتراک گذاشته شد. در طول ارائه ، آستین در مورد autogen جدید ، قیمت گذاری ، شماره گذاری نسخه ، فصل ها ، ابرها و موارد دیگر صحبت کرد.

 

پیش نمایش ها

در طول لایو استریم یک سری اسکرین شات های جدید به اشتراک گذاشته شد (مشاهده در انتهای بلاگ) ، که به چهار بخش تقسیم شد :

  1. فرودگاه ها
  2. Autogen
  3. برج های مراقبت پرواز
  4. کشتی ها


یک ویدئو پیش نمایش جدید نیز در لایو استریم به اشتراک گذاشته شد. این ویدئو جنگل های جدیدی را نشان می دهد که درختان 3D را به هنجار جدیدی برای نسل بعدی شبیه ساز ایکس پلین تبدیل می کند. درختان انبوه بودند و همچنین به زیبایی با وزش باد تکان می خوردند. نه تنها این ، بلکه برای اولین بار در ایکس پلین ، فصول نیز به خوبی طراحی می شوند.

 

 

آیا این X-plane 12 است ؟

یک سوال رایج در جامعه سیمر ها این است که آیا این "نسل بعدی" X-Plane 12 لقب می گیرد یا اینکه این می تواند یک نسخه وابسطه به ایکس پلین 11 باشد. آستین در لایو استریم گفت: شماره ورژن مهم نیست. تیم ما در حال ساخت نسل بعدی X-Plane است. ما هنوز در مورد قیمت گذاری و شماره گذاری نسخه تصمیم نگرفته ایم. آستین تایید کرد که تا زمان FlightSimExpo 2021 در ماه سپتامبر، آنها تمام جزئیات را کاملا توضیح خواهند داد.

 

فصل ها

سوال دیگری که ذهن مردم را مشغول کرده است این است که آیا در نسل بعدی این شبیه ساز در فصل ها تغییراتی وجود دارد؟ آستین می گوید بله و این فراتر از تغییر برخی از رنگ ها بر اساس زمان سال است. تیم لمینار ریسرچ shader هایی را برای بین فصول نوشته اند. بر اساس عرض های جغرافیایی تنوع گسترده ای برای به تغییرات فصلی وجود دارد.


ابرها و آب و هوا

در حالی که قرار نبود آستین در رابطه با آب و هوا صحبت کند اما او به چندین مورد از آن اشاره کرد. او در ادامه گفت: بله ، تیم ما درحال کار کردن بر روی ابرهای حجمی هستند. ابرهایی که با گذشت زمان شکل و اندازه آنها تغییر می کند. این چیز دیگری است که من می خوام به نسل بعدی این شبیه ساز بیاورم . آستین تایید کرد که این مسئله ای است که هم اکنون روی آن کار می کند و اطلاعات بیشتری در آینده به دست خواهد آمد.


عملکرد

آستین به طور واضح گفت که تمام این جزئیات افزایش یافته و ویژگی های جدید به معنای افزایش عملکرد نیست . این به این معنا نیست که ایکس پلین به یک نمایش تبدیل خواهد شد و فقط فیلم های پیش نمایش پخش می کند ، او می خواهد انتظاراتی را ایجاد کند که تیم می خواهد شبیه ساز واقع بینانه ای را با فناوری جدید ایجاد کند و نه اینکه فقط روی نرخ فریم فوق العاده بالا تمرکز کند. باز هم ، این تجربه جدید با سخت افزار مناسب تجربه ای روان خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اطلاعیه

  • سلام و درود خدمت بزرگواران،
    اعتبار هاست دانلود پرشین ایکس پلین به اتمام رسیده و دیگر فایل ها قابل دانلود نیستند.

    همچنین سایت پرشین ایکس پلین تا تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ در دسترس بوده و پس از آن برای همیشه از دسترس خارج میشود (به دلیل مشغله کاری زیاد و به دور از دنیای شبیه ساز)

    اما با توجه به درخواست شما عزیزان، ویدیو های یوتیوب و آپارات پرشین ایکس پلین حذف نخواهد شد.
متوجه شدم